КУПОЛ. Культура і Політика. КУПОЛ. Культура і Політика.
 НОВИНИ   ВИБОРИ   СТАТТІ ТА ОГЛЯДИ   ІНТЕРВ'Ю   ДАЙДЖЕСТ   ГОЛОСУВАННЯ   ПРО НАС  
КуПол по-старому вперед! версія для друку вперед! в закладки! вперед!
 

НОВИНИ

Гість програми – лідер Партії захисників Вітчизни Юрій Кармазін
26.06.2007

By: 22.06.2007 року, 21.15-22.00, прямий ефір, 23.06.2007 року, 15.00-15.45, повтор

Автор і ведучий програми – Остап Дроздов   Журналісти – Зоряна Ілленко, Експрес, Влад Якушев, Zaxid. net.   Експерт у студії – керівник Львівського центру прав людини Михайло Зінько.   Остап Дроздов:   Вечір добрий! Ви в прямому ефірі Львівського телебачення дивитесь політичну програму «Прямим текстом». Мене звати Остап Дроздов. Прямі запитання, прямі відповіді, прямий ефір. Якщо ви пам’ятаєте, минулого тижня я запрошував у цю студію губернатора Петра Олійника, який би мав прийти і розповісти свою думку стосовно попереднього ефіру, де гостем був колишній голова Львівської обласної ради Михайло Сендак. Петра Михайловича сьогодні немає, він не знайшов можливості зустрітися з нами і поговорити прямим текстом, тому я змушений розпочати цю програму з такого вступу: ще раз запрошуємо Петра Михайловича в цю студію. Двері нашої програми для нього є відчиненими.



Ми продовжуємо розмовляти з політиками, які вміють і люблять розмовляти прямим текстом. Дозвольте представити сьогоднішнього мого гостя. Це відомий український політик, відомий в тому числі своєю запеклою боротьбою проти корупції, лідер Партії захисників Вітчизни Юрій Кармазін. Пане Юрію, я вам дякую, що ви відвідали Львів. Вітаю вас у Львові не тільки я, а й львівські журналісти, а також наш експерт, керівник Львівського центру прав людини Михайло Зінько.

Юрій Кармазін:

Доброго вечора! Я хочу привітатися і подякувати людям, що вони сьогодні відволіклися від цікавих передач. Я мушу вам сказати, що як сенатор Міжнародного парламенту, якого вже півтора року пройшли повноваження, як людина, яку не пустили в парламент, я можу пред’явити експертам, щоб вони подивилися ті рішення і ті протоколи виборчих комісій, на підставі яких сьогодні у нас сформована влада, яка дала нам прем’єр-міністра, міністрів, яка зробила нам таке життя, що ми найгірші в Європі, я хотів би, щоб вони побачили все це. І я хочу подякувати цим людям, які голосували за блок Юрія Кармазіна. Я зараз не збираюсь говорити про вибори. Але завдяки тим людям сьогодні в 12 містах і районах Львівської області є фракції Блоку Юрія Кармазіна. І всі фракції працюють на вас, львів’яни. Вони будуть працювати. Моя мета приїзду до Львова – я тут був два чи три тижні тому і зараз є тут – для того, щоб вивчити добре політичну ситуацію, економічну ситуацію.

Сюжет:

Юрій Кармазін чи не найактивніший український політик. Навіть незважаючи на те, що зараз він перебуває поза парламентом. Кармазін дуже часто виступає з неординарними і гучними заявами і їх стиль якнайповніше відповідає стилю програми «Прямим текстом». Ще будучи народним депутатом, Кармазін був рекордсменом за кількістю депутатських запитів і законодавчих ініціатив. Основна тема Кармазіна – боротьба з корупцією. Також Юрій Кармазін має свою особливу думку щодо того, куди котиться країна. І ця думка навряд чи сподобається власть імущим.

Студія.

Остап Дроздов:

Згідно з ваших слів  і ваших інтерв’ю – я також поділяю вашу думку: ми живемо в такій країні, де є досить поганенькі політики, навіть злодійкуваті і нема на то ради, така система. В Україні немає Конституційного Суду. В Україні станом на зараз паралізована ЦВК. Зате в Україні є такий прокурор як пан Піскун, якого просто ніхто не може зняти. Очевидно для багатьох людей це є ознаки певного розвалу держави як системи.

Я знаю, що ви готуєте цілий план, як з цього тупика вийти і готуєте його оприлюднити. Він ще ніде не звучав. І сьогодні в прямому ефірі програми «Прямим текстом» ви маєте нагоду вперше озвучити основні пункти цього плану. Тезово. Суть. Як вийти?

Юрій Кармазін:

Для того, щоб сказати, як вийти, треба зрозуміти деякі інші речі. Я хочу, щоб львів’янам було чітко зрозуміло, бо з того, як ви мене представили, мабуть нічого не буде зрозуміло. Я є депутат трьох скликань – ІІ, ІІІ, ІV. П’ятого ні по волі злодійкуватих, як ви сказали, людей, як не прикро, тих людей, які мали б це припинити це. Ми просили всього-навсього перерахувати голоси. І все. І не було б того, що сьогодні є. Але було б на 8 відсотків менше у Регіонів, на 7 – у БЮТ, на 5 – у Нашої України менше. Робіть висновки самі. І тоді зрозумієте, чому вони тоді не проголосували за перерахунок голосів. Хоча при абсолютно ідентичній ситуації на виборах президентських проголосували при набагато менших порушеннях ми визнали тоді. Я був адвокатом тоді у Віктора Ющенка. Ми визнали у Верховному Суді ті вибори недійсними, які виграв на той час Янукович.

Далі відбуваються події, які фактично заложили бомбу під все наше українське суспільство, під всю нашу незалежність. Купка людей збирається у такому собі ресторані на Бесарабській площі – кажу це вперше – купка людей – це ті, яких сьогодні іменують «любими друзями». Я можу називати прізвища поіменно. Але я не хочу зараз витрачати час і противно це робити. Задача була одна – обговорити питання, що робити з посадою генерального прокурора.

На той час стало відомо, що пан Піскун домовився із своєю дуже близькою подружкою. Надзвичайно близькою, вони часто один в одного пили чай чи каву на роботі і в інших місцях. Прізвище її Жанна Барнацька. Це з дозволу сказати суддя. Ця з дозволу сказати пані суддя приймає рішення на його користь (була така домовленість), яким поновлює його на посаді. Він тут же телефонує зятю Кучми Пінчуку Віктору Михайловичу, на той час народному депутатові, і вговорює його їхати до Кучми і поновити його на посаді, бо інакше прийде Кармазін «с отмороженной рожей» - це дослівно, в мене є запис. Я можу його якось передати, щоб ви послухали і почули справжні голоси так званого генерального прокурора і так званого олігарха. Далі послухайте. Таким чином сталася ситуація, коли від особи міністра юстиції, який був тим же самим міністром, що й сьогодні, а це був пан Лаврінович, залежало, чи буде далі лежати заява про апеляційне оскарження. Хто знає право, той знає, що апеляційне оскарження зупиняло рішення, яке б воно не було, і кілька місяців, звісно, ніхто не захопив би владу. Це було перше широкомасштабне рейдерське захоплення в Україні. Рейдерське захоплення влади в Генеральній прокуратурі.

Вам же цього ніхто не скаже. І цим студентам, які зараз пишуть отакі реферати. От Львівська національна академія мистецтв. «Конкуренція в політиці. Політична боротьба. Політичний конфлікт». Пише студентка факультету дизайну Горох Ольга Василівна. Тобто, це цікавить молодь. То можна я розкажу те, чого ніхто не знає. Ми скільки домовлялися, що я сюди приїду, то я для того приїхав, щоб правду сказати. А вона одна. Якщо людину приймають на роботу, то вона знаходиться в трудових правовідносинах. Якщо президент когось приймає на роботу – секретарку чи помічника, чи радника, то він знаходиться в трудових правовідносинах з президентом. Але щодо Генерального прокурора є рішення Конституційного Суду, яке говорить, що щодо Генерального прокурора, то існує зовсім інша відповідальність. І ця відповідальність, вказана в рішенні Конституційного Суду від 7 травня 2000 року. Сказано так: за винятком випадків положень тих актів, які є наслідком конституційно-політичної відповідальності (ст. 115, 122 та інші Конституції України). Відкрийте 122 – це призначення Генерального прокурора України. Таким чином Конституційний Суд, ще тоді, коли він не був проданий на три п’ятирічки вперед, він тоді визначив, що є особлива відповідальність – конституційно-правова. Чому? Тому що президент подає, парламент затверджує, і не завжди можна тільки за прогул звільнити людину. Людина стала на посаді незаконно.

Лавриновичу один із тих самих друзів зателефонував і сказав: будь-ласка, відклич подання – скаргу до Апеляційного Суду. Лавринович відкликав. Платою йому мало стане те, що він знову стане Міністром юстиції. Але він ним не став. Таким чином без проходження апеляційної інстанції Піскун прийшов в Генеральну прокуратуру. Таким чином, майже на два роки, за винятком того часу, коли став Медведько, сталася колізія, коли узурпована влада була незаконною, незаконно призначені прокурори областей, призначені прокурори районів, порушені кримінальні справи, притягнені люди до відповідальності і відбувають сьогодні покарання.

Я з того починаю крах тієї системи, який зараз відбувся. Я з цього починаю непрофесіоналізм влади, яка зробила це. А потім ви пам’ятаєте, що було. Одні порушують кримінальні справи, інші ховають і хоронять. Я хочу, щоб шановні експерти подивилися на ще новітнє пришестя Піскуна. Це рішення 25 квітня цього року. 27 президент представив Піскуна знову. 25 квітня він звертається і суддя Остапенко відмовляє йому взагалі у відкритті провадженя по справі. І пише, що ти можеш оскаржити це як нормальний чоловік. Подивіться, до Апеляційного суду, внизу виділено, куди може оскаржити. Замість того, щоб оскаржити, Піскун знаходить можливості, йде у сусідній кабінет до судді Кухарашвілі і той виносить постанову, де пише «Позов задовольнити, визнати протиправними дії президента, зобов’язати президента скасувати указ про звільнення» і так далі. Суддя районного суду. Кухарашвілі, питання про звільнення якого стояло кілька разів, поки я був депутатом. Проби немає де ставити. Він повинен виходити, а він ще не сидів.

А потім виявляється, що отаким чином загарбується влада і потім сталася ситуація, коли «Беркут» штурмує, тому що таким чином захищає Піскуна, потім захищають внутрішні війська і йшло все до громадянського конфлікту. Ми осоромилися на всю Європу і на весь світ. Ці кадри показали на весь світ. А в основі лежали ці два папірці. Якби президент України взяв їх і показав – все було б добре. І все було б вирішено зразу.

Тепер про вихід. Не я казав, а ви сказали, пане Остапе, що не діє Конституція. Я пишаюся тим, що тут записано моє положення в статті 17 Конституції: на території України забороняється розташування іноземних військових баз. Я пишаюсь тим, що не дав знищити комунальні і державні медичні установи. Записавши в статтю 49 Конституції, що існуюча мережа не може бути скорочена. Я пишаюсь тим, що тут ще в 24-х статтях мої думки і мій розум приложені. Бо я ще був головою комісії по Криму, всього-навсього 4 роки, що ваше телебачення не помітило, представляючи мене. Бо я був головою слідчої комісії по Бласко. Тої самої комісії, яка оголошувала в розшук нинішнього губернатора Київської області Віру Ульянченко. Дуже багато всього відбувається в державі, що нам треба усвідомити.

Моя пропозиція така. Не я сказав, а ви сказали, що Конституційний Суд не працює. Дійсно, не працює і довірою не користується. Хоча чотири дні тому я був там. 19 числа мене запросили по рішенню про політичні партії по Закону про конституційність. Бо я був автором подання разом з народним депутатом на той час Ющенком. І кілька положень цього закону визнані неконституційними. Так от, щоб вам було цікаво, наступного дня 20, виповнювалося чотири роки з дня подання нами до Конституційного Суду. Чотири роки! В той час, коли Законом сказано, що, якщо вони прийняли до розгляду, то мають розглядати три місяці, максимум півроку. Виявляється, справа лежала у Шаповала а потім у іншого судді.

Так от що ми пропонуємо зробити у зв’язку з тим. Дуже хороша Конституція, демократична, але в ній не передбачено механізму її реалізації. Думали, що то все зробиться законами. Думали, що то все зробиться трошки по-іншому. Але так не сталося, як гадалося, і сьогодні всі порушують її. Щоб мене не звинуватив пан Мороз, бо він сьогодні найбільше зробив для знищення парламенту. Єдиний випадок в історії України ми маємо зараз, коли у нас немає парламенту, він не повноважний. Не повноважний – це набагато гірше, ніж розпущений парламент. Тому що розпущений парламент після Указу президента ще повноважний.

Остап Дроздов:

Подайте тезово. Як вийти з цього тупика?

Юрій Кармазін:

Я і розказую, що ми сьогодні в ситуації, коли парламент не повноважний і коли б не були вибори – у нас немає парламенту, ми не можемо прийняти жодного рішення, ніякого. Навіть на випадок війни. У нас є сьогодні один легітимний інститут – це президент. Хоча і він допускає помилки і ми їх з вами знаємо. Остання правова помилка – це замість того, щоб призначити виконуючим обов’язки Івана Плюща, він призначає секретарем РНБО. Хоча пенсійний вік уже не дозволяє. Є легітимний президент і з цього я роблю висновок, що, користуючись статтею 5 Конституції України, що носієм суверенітету і єдиним джерелом влади є народ, користуючись рішенням Конституційного Суду 2005 року, яке говорить, що так, в Конституції передбачено як міняти її, як внести зміни до певних розділів, але Конституція передбачає пряме і безпосереднє прийняття Конституції на референдумі.

Тому вихід є тільки один: скликати Установчі збори. Як те зробити, в якому форматі, хто там має бути представлений? Очевидно, і голови обласних рад, і голови обласних адміністрацій, очевидно і лідери політичних партій всіх, які є зареєстровані в Україні, очевидно, що і найбільш авторитетні і шановані люди в Україні. І оці люди мають взяти на себе обов’язок допрацювати ті варіанти Конституції, які ми напрацювали разом з вашим земляком Павлом Бернацьким. Він зав. оргвідділом партії і працює зараз над дисертацією якраз по цим питанням. Разом із Ларисою Власюк, головою секретаріату нашої партії, яка довгий час була заступником мера міста Одеси і знає питання міського самоврядування. Разом із докторами наук і академіками, які працюють під моїм началом я пропоную:

Перше. Установчими зборами прийняти Конституцію, текст і дати її президенту для оголошення референдуму про прийняття Конституції всенародно. В тексті Конституції я пропоную зменшити так, як було згідно референдуму 2000 року, де 81, 6 відсотків населення взяли у ньому участь, так от я пропоную зменшити чисельність народних депутатів до 300 – як проголосував народ, то треба виконати. Тоді у нас буде, якщо взяти за увагу, що в розділ Перший не треба лізти взагалі, і не треба лізти в розділ про територіальний устрій, щоб не було ніяких спекуляцій, всього, що роз’єднує країну – питання мови, питання території не має бути включено. Вони мають бути включені точно так, як є в цій Конституції. Тому 54 чоловіки по 2 від кожного суб’єкта обираються безпосередньо народом в цю Верхню палату. І одночасно, хто набрав у Львівській області найбільше голосів, той стає керівником цієї області. Об’єднуються виконавча і законодавча влади на рівні області. Об’єднуються точно так само на рівні району. Тобто, у нас не буде даулізму влад, у нас не буде двох центрів впливу, у нас буде одна-єдина влада. І ми пропонуємо, щоб виконавчу владу в державі очолив президент, тобто він же одночасно очолював уряд. Далі. Ці 54 особи були би в Верхній палаті. Всі інші – 246, до трьохсот, бо народ сказав – 300, то вони були б в Палаті іншій, скажімо в Народній раді, я умовно кажу. Або то буде Рада республіки або Рада регіонів. А це буде Народна рада. Таким чином буде дві палати. Маючи дві палати, де буде по відкритим партійним спискам і не станеться того, що проведуть олігархів. Я зустрічався з людьми, а вони кажуть, мовляв, що зробити, по 5 млн. доларів пропонують в ці списки. Я знаю, на які місця і в які блоки це пропонувалося людям. Для того, щоб цього не сталося, дуже простий рецепт є за боротьбу з корупцією. Це відкриття списків. І тоді ви будете голосувати за пана Остапа, за пана Михайла від певної політичної сили. І все. Відкриті списки. А вони бояться те робити.

Остап Дроздов:

Ми просимо вас зробити маленьку перерву. Ми про ваші революційні ідеї поговоримо після реклами.

Реклама.

Студія.

Остап Дроздов:

Знову доброго вечора. В ефірі передача «Прямим тексом». У нас сьогодні в гостях Юрій Кармазін. Він перед рекламною паузою оприлюднив досить цікаві дані, досить цікаву пропозицію, політичну пропозицію. Вона прозвучала вперше у нашому ефірі взагалі в Україні. І я розпочну з маленького коментаря експерта. Нехай пан експерт трошки розтлумачить те, що він почув, як це з політологічної точки зору можна потрактувати і оцінити.

Михайло Зінько:

Я вважаю, що політичні проблеми в державі виникли не в квітні 2007 року, а відразу після помаранчевої революції, коли Піскун залишився Генпрокурором, а з’явилися два нові керівники силових відомств – МВС і СБУ. Це прийшли дилетанти і не було політичної волі президента. А все було швидше за все скероване на те, щоб злочинні сліди Кучми вдалося за це час заховати і їх знищити. Не можна тягнути, як на мене, із створенням Конституційної асамблеї, бо це забере дуже багато часу, оскільки у нас в державі склалася каста недоторканих. І якщо вона ще раз з вересня прийде до влади, то це вже буде кінець всьому. Тому негайно потрібно проводити референдум за ці всі питання, що сказав пан Кармазін. Я під ними підписуюсь і думаю, що не один я, а таких мільйони є. Головне зараз – зупинити цей процес, тому що такі люди як Кармазін повинні потрапити в політику, вони не повинні стояти збоку. І таких людей має бути якомога більше. На сьогодні їх є порядка 10-20 чоловік, які можуть ефективно працювати в парламенті. І це є величезною проблемою. Тому я згідний з тим, що потрібно проводити референдум, що потрібно міняти Конституцію. Але потрібно робити вже і негайно.

Остап Дроздов:

Ви згадували багато Пікуна і в одному інтерв’ю ви мені його давали, в 2005 році ви сказали про Піскуна так: «Це є юридичний Чорнобиль». Ви маєте пояснення, чому відразу після помаранчевої революції Ющенко виносить саме Піскуна. Які є домовленості між Ющенком і Пікуном?

Юрій Кармазін:

Я критикую президента Віктора Ющенка, але я об’єктивна людина. Ющенко жодного разу нікуди Піскуна не виносив. Це перше. Вони зробили все це так, нібито рішенням суду і просто обдурили Ющенка, що ось він має бути поновлений і все. Це все зроблено за плечима у Ющенка. У Ющенка не вистачило рішучості просто сказати «ні». А вдруге, він думав, коли побачив, що йде повна узурпація влади донецькими, що то є порятунок. Принаймні так він тоді подумав в квітні, поновлюючи Піскуна. Але і зараз у нас юридичний Чорнобиль. Бо Медведько погодився піти на першого заступника і працював уже першим заступником. Потім він з першого заступника знову поновлюється Генеральним прокурором. Але вже без згоди парламенту. Але і звільнявся без згоди парламенту. Тут стільки накручено.

Зоряна Ілленко:

Я зараз в перерві ознайомилася з постановою і ухвалою, які ви щойно давали. Вони датовані 25 квітня і 26 квітня 2007 року. Ви сказали, що показали це вперше. Сьогодні 22 червня. Чому, скажімо, тільки зараз ви хочете оприлюднити. А не раніше. Це перше. І друге – в продовження того, що ви говорили про парламент, про палати. Ви не вбачаєте в тому, що ви описали, модель тих країн європейських, які вже користуються подібними речами? Тобто, це є те, що вже існує. А що нового?

Юрій Кармазін:

Я хочу сказати на свій захист, що ці речі щодо рішень я оприлюднив по 5 каналу. Ці пропозиції щодо Конституції і прийняття на референдумі тут у нас після Установчих зборів, цього ніде не озвучувалося і цього ніде не було. Чому? Тому що, проаналізувавши повністю рішення Конституційного Суду, ми прийшли до висновку, там чітко записана така фраза, я її зацитую: «На думку Конституційного суду, положення частини 3 статті 5 конституції треба розуміти так, що народ як носій суверенітету і єдине джерело влади, може реалізувати своє право визначати Конституційну владу в країні шляхом прийняття Конституції України на всеукраїнському референдумі». Тобто прийняти, а не міняти ту, що є. Ось в цьому, і в тих положеннях, які ми пропонуємо як знайти вихід, є новизна, актуальність і те, що треба це робити терміново. В інших питаннях я просто деякі дійсно називаю вперше, але вам як експерту я хотів би показати ті рішення, на підставі яких сьогодні сиділа так звана Верховна Рада, в тому числі і Мороз.

Мені дуже прикро, що президент змовчав і не зміг добитися, бо він гарант суверенітету держави, але оце ті рішення окружних виборчих комісій, уточнені протоколи, які мали складатися в 15 екземплярах. А я вам показую, що він складений у двох. Я кажу про фальсифікацію, причому повну. У мене на всіх вистачить, ви кожен подивіться. Я добився відкриття цих протоколів тільки з допомогою суду.

Американці сказали, що у нас все нормально, а я стверджую, що ця Верховна Рада абсолютно нелегітимна. І це все показують документи.

Влад Якушев:

Пане Юрію! Ви пропонуєте фактично вертикально інтегровану модель влади під президента, яка перетворить Україну з парламентсько-президентської на президентську республіку. Ви неодноразово казали, що президент – нерішуча людина. Чи варто довіряти таку владу нерішучій людині?

Юрій Кармазін:

Я в даному випадку думаю не про президента Віктора Ющенка. Я в даному випадку думаю про Україну і про її громадян. Про своїх дітей, про ваших, про вас. Якщо сьогодні ми не віддамо владу одній людині, в даному випадку його прізвище Ющенко, а в Ющенка не так багато часу, в нього нема часу робити помилок. У нас весь час кажуть, що найбільші повноваження у президента. У мене при собі конституція Чеської республіки. Президент обирається в парламенті. Але цей президент призначає і відкликає главу уряду сам, скликає сесію палати депутатів. Розпускає палату депутатів. Назначає суддів конституційного суду, його голову, заступника голови.

Остап Дроздов:

Тобто, ваш варіант це є тимчасовий варіант?

Юрій Кармазін:

Я хочу, щоб ви дослухали. Ми з вами від того погано живемо, що погано вчимося. А від того погано вчимося, що слухаємо поганих вчителів. І ми самі не можемо аналізувати першоджерела. Я взяв конституції всіх країн Європи, ґрунтовно вивчив і іншого виходу склеїти Україну, зробити її єдиною, сильною і могутньою, об’єднати владу, щоб не було секретаріату президента окремо, а уряду окремо, все буде разом і всі будуть працювати в одну кружку. А для того, щоб не було впливу на того ж Генерального прокурора, його затверджувати буде одна тільки палата, яка обирається на місцях. Крім того той, хто набрав найбільше голосів, той буде, умовно кажучи, губернатором, головою області. Хто на другому місці – буде його заступником. Таким чином не буде протиріч які були закладені після президентських виборів, після місцевих. Ці протиріччя будуть знищені. Крім того, Конституційного суду не буде як такого. Він буде палатою у Верховному Суді. Для цього треба міняти таким чином Конституцію. Суддів низових ланок і апеляційних буде обирати на 5 років безпосередньо народ. І ми забудемо про корупцію.

Остап Дроздов:

Ви свого часу очолювали парламентський комітет з питань корупції і боротьби з організованою злочинністю. З наявних в Україні основних політичних сил, яка з них найбільш хабарна?

Юрій Кармазін:

Всі. Нема більш-менш. Всі до одного.

Остап Дроздов:

А можна розцінки вказати?

Юрій Кармазін:

Чотири роки назад мене викликав на сходи Верховної ради один із суддів Арбітражного суду. Прізвище його Ігор Ткачук, царство йому небесне, його вбили. Він колись був моїм помічником. Він сказав, що на нього вийшли люди і запропонували, щоб він знайшов 500 тисяч американських доларів за посаду голови цього суду. Це суд першої інстанції. Це розцінки чотирирічної давності. Я вам скажу львівські розцінки. Для того, щоб підписати кримінальну справу, карточку у прокурора на порушення кримінальної справи по економічним злочинам, треба теж платити гроші. Небагато. Ну 200 доларів платять. Але абсолютно на все є кошти. На призначення в митницю, на призначення в податкову. Ринкові умови, але не прозорі. Нема конкурсу. Що от продається така посада. Регіональна митниця коштує 10 млн. доларів.

В мене нема доказів щодо плати за жодну губернаторську посаду. Нема доказів. І нема розцінок. Але митниця, силові органи – там є свої розцінки. Але не у всіх є.

При Ющенку ПДВ – додаток на додану вартість – повертали без грошей. Як тільки зараз прийшли інші сили, то 50 відсотків ставка повернення податку на додану вартість. 50 відсотків готівки відкату. Раз. Друге. На залізниці ставки дійшли до перемоги на тендерах – 70 відсотків. Тобто, ви можете виграти, запропонувавши дві третини суми. Ми розуміємо, чому піднімаються ціни на проїзд, на перевіз залізницею, бо в основу, в собівартість вкладаються оці корупційні схеми.

Зараз почали роздавати землю. Львівщина, Трускавець повністю вже донецькі. Крим повністю російський. На дві третини закуплено все узбережжя. Одеса також. Останні дані в мене є –
<?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />206 гектарів. У нас є кругом свої люди і вони принесли мені рішення. Тобто ситуація з боротьбою з корупцією стала критичною. Тому у нас треба сьогодні скасувати депутатську недоторканість не тільки для депутатів до певної межі, тому що вона в будь-якій країні є. Це перше, вона має бути цивілізованою. Але ми сьогодні маємо майже 10 тисяч суддів, які є недоторкані пожиттєво. І про це мовчить президент. А я про це кажу вже десять разів: Віктор Андрійович, почуй мене будь ласка. Але це не можна інакше зробити, якщо ми не приймемо цю Конституцію.

Пане Михайле! Якщо ми не внесемо зміни, то ці всі спекуляції будуть довго і довго. Але щоб ми не написали в Конституції, але якщо вона не буде працювати, якщо не буде диктатури Закону і Конституції всіма абсолютно – від двірника до президента, толку не буде. І звісно ненормально, що слідчому в міліції платять в два рази менше, ніж двірнику в Києві. У двірника сьогодні зарплата дві тисячі, а у слідчого – тисяча. Якщо ми хочемо так боротися зі злочинністю, то це маразм називається.

Зоряна Іллєнко:

Пане Юрію, я хочу повернутися до теми корупції. Зокрема, буквально минулого тижня у Львові заговорили про те, що пан губернатор і пан мер в чомусь не полагодили. Мова йде про Євро-2012 і, зокрема, про купівлю, про залучення інвесторів, тендери  і так далі. Чи мова може йти знову ж таки про той же відкат, оскільки вже звинувачення в сторону то одного, то іншого йшли. Чи припускаєте ви такий варіант? А можливо знаєте якісь конкретні факти?

Юрій Кармазін:

Щодо нашої Конституції, то людина вважається невинною, поки не доведено інше вироком суду. Тому Кармазін не має доказів щодо корупційності, які підтверджувались стовідсотково і я міг би сказати сьогодні, що мер і губернатор сьогодні корупціонери.

Але я хочу сказати меру і я хочу сказати губернатору: ганьба, що ви таке місто, що ви перлину Європи тримаєте в такому стані. Це ганьба. Ганьба те, що я сьогодні кілька разів їздив по цій трасі, яку зараз будують то македонці, то турки, то хто завгодно. Ви подивіться, що вони туди кладуть. Вони землю туди кладуть. Чому ніхто не дивиться? Де прокурор? Що він тут робить? Що роблять всі інші наглядові структури? Шановний пане губернаторе! Для чого ви всі сидите? Соромно. Найгірші дороги в Луганській області і у Львівській області.

Остап Дроздов:

Стосовно Євро питання було підняте, тому що гуляють уже думки в Інтернеті, що можливо відбудеться продаж, так би мовити, права Львова приймати матчі резервним містам – це є Харків і Одеса. Таке щось може бути?

Юрій Кармазін:

Я народився на Черкащині. Але значну частину свого життя прожив в Одесі і в Києві. Тобто, я не стороння людина для Одеси. І з Одеси я маю таку інформацію, що домовляються з деякими людьми у Львові, щоб вони відійшли від процесу і весь процес перейшов частково до Одеси. Це дуже серйозна інформація, вона мене дуже збентежила, бо я українець. Я люблю і Одесу, і Львів, і Київ, і Дніпропетровськ, і всі інші міста. Я хотів би, щоб вони всі розвивались на користь Україні. А не просто хтось комусь кудись перетягує і тут кругом задіяні якісь механізми. Не можна цього допустити, тому все має бути абсолютно прозоро.

Остап Дроздов:

Ми завершуємо програму резюме експерта. Пізніше матимете змогу зробити своє резюме.

Юрій Кармазін:

Чого у вас такі короткі програми, я так далеко їхав.

Остап Дроздов:

То так здається. Люди вже багато чого встигли почути. І я для себе багато чого почув.

Михайло Зінько:

Влада і перша особа, яка б вона сильна не була, ніколи не об’єднають країну. Має бути об’єднавча ідея. Об’єднавча ідея, яка охопить всіх. А Україна дуже радикально розділена на дві частини. Одна тягнеться до Європи, друга до Росії. Друге. Не можна йти в майбутнє з назад повернутою головою. Нам потрібно дивитися, що ми можемо зробити, і як це зробити, і як послухати тих людей, які сьогодні розчаровані і не знають, що робити. Їх потрібно якимось чином мобілізувати. І сьогодні мали б прозвучати якісь мобілізаційні гасла, якісь лозунги, які би вселили віру людям в те, що ми нарешті намацали якийсь правильний напрямок, якесь вістря і побачили світло в кінці тунелю. На жаль, за браком часу, я сподіваюсь, цього не прозвучало.

Юрій Кармазін:

Я хотів би, щоб пан Михайло дав оцінку тому, що він побачив у протоколах. А я дякую за таку консолідуючу думку.

Переді мною Конституція Литви. Знаєте, що вони написали в конституційному акті? Вони написали, процитую російською мовою: «
О неприсоединении Литовской Республики к постсоветским восточным союзам. Статья 1. Развивать взаимовыгодные связи с каждым государством, ранее находившимся в СССР, однако никогда и ни под каким видом не присоединяться к любым вновь создаваемым на основе бывшего СССР политическим, военным, экономическим или иным союзам либо содружествам государств. Второе. Деятельность, целью которой является вовлечение Литовского государства в указанные в статье Первой настоящего конституционного акта союза или содружества считается враждебным в отношении независимости Литвы и ответственность за него устанавливается в соответствии с законом».

Вам не здається, шановні, що якби ми прийняли такий акт, то зараз кілька партій, в тому числі й парламентських, були просто закриті, а їх лідери сіли б за грати. А мені здається. Так от треба почати з того, що ми маємо знищити пам’ятники тої доби, які сьогодні що нам приносять? Вони показують, що найбільший п…ст всіх часів і народів стоїть у нас на площах? Що вулиці так називаються. Не поклоняйтесь ідолам. Це не просто. Якби було просто, то це зробили б. А виявляється, треба мужність мати назвати речі своїми іменами, назвати, хто організував ГУЛАГи, хто концтабори, хто губив людей. Треба назвати, треба зробити і треба сказати, що цим людям місце на смітнику історії, а не називати вулиці. Тоді буде консолідація нації. Нормальна і правдива. Треба людям знати правду. І консолідувати має саме об’єднання націй заради майбутнього України.

А для цього треба, щоб президент не спілкувався з Ахметовим, з Пінчуком, щоб він не призначав на Раду Національної безпеки і оборони найбагатшого чоловіка, а наша партія вимагала його звільнити. Щоб він не призначав Гайдука. Щоб він не призначав Хорошковського, громадянина іншої держави, першим заступником секретаря РНБО. Наша партія вимагала, щоб його зняли. Що для цього треба? Для цього треба усвідомити себе нацією. І друге – усвідомити національний інтерес. І третє, що для цього треба – це люди мають повірити в те, що вони господарі. Парламент має обиратися тільки на три роки. Ми маємо скоротити час між виборами. А вони зараз кажуть, ви що, 5 мільйонів, ми думали, що по 1 мільйону за рік платимо за місце. А ви нам ще хочете скоротити? Я хочу їм скоротити. Ті мільйони мають піти державі. Ми не ратифікували міжнародний акт по оплаті праці. У нас оплата на рівні Африки. Ахметови, Пінчуки і всі інші вдвічі збільшуються їхні ставки за рік. Давайте так зробимо, як ми пропонували мінімальну заробітну плату мінімум 1 тисячу 500 гривень. Не те, що сьогодні президент сказав – 500 гривень. Та ви що смієтеся, на 20 відсотків у селі підвищити. Та щоб у село поїхали, треба мінімум на 50 відсотків підвищити. І це реально. Ці гроші у нас є, ці гроші у нас розкрадають.

Остап Дроздов:

Програма підійшла до завершення. Я дякую вам за програму.

Юрій Кармазін:

Я дякую вам, вибачайте, але наболіло. Я кажу відкритим текстом в прямому ефірі. Я готовий відповідати за кожне своє слово.

Остап Дроздов:

Я дякую глядачам, які нас дивилися. Я нагадую, що це була дуже пряма, дуже гостра, дуже відверта і можна сказати безкомпромісна політична програма «Прямим текстом». Сьогодні у нас в гостях був Юрій Кармазін. Зустрінемося рівно через тиждень. Всього доброго.


Програму підготовлено за участю Суспільно-гуманітарного консорціуму „Генеза”.



Назад до списку

()
Під колесами дизель-поїзда сполученням «Львів - Ківерці» загинув 28-річний хлопець

()
У Львові за кермом спімали п'яного прокурора

()
Поліцейські знайшли водія, що на смерть збив 19-річну дівчину на трасі Львів-Шегині

no news in this list.

no news in this list.

Продається домен
правда.укр

Ідеально підходить для новинного сайта, чи інтернет-газети.
Вартість домена - 2500 USD

Контактна інформація
cu_pol@yahoo.com

no news in this list.

no news in this list.

no news in this list.

no news in this list.

no news in this list.

no news in this list.

Центр політичних досліджень. Суспільно-гуманітарний консорціум «Ґенеза».
© 2004. КуПол (Культура і Політика). Всі права застережено.
© 2004. Розробка WebКузня